
01 Vytvoření pracovního týmu a rozpracování školních výstupů
- sestavení pracovního týmu,
- zpracování přehledu odpovídajících klíčových kompetencí a výstupů a tematických celků učiva, které se budou zpracovávat,
- seznámí se s požadavky kladenými na rozsah a kvalitu výstupů, způsobem jejich ukládání, evidence,
- školení pro řešitele projektu ve způsobu zapojení a využívání moderních informačních technologií do výuky.
02 Tvorba výukových materiálů
- za vzdělávací obory ZSV, MA, FY, CH, Bl, ZE bude vytvořeno 90, pro IKT 45 výukových hodin založených na využití moderních informačních technologií (používání multimédií, dataprojektorů a interaktivní tabule) ve výuce,
- výukové hodiny budou podle vzdělávacích oborů umístěny v elektronické podobě na vzdělávacím portále (moodle),
- k výukovým hodinám budou připraveny metodické listy,
- nákup zařízení souvisejícího s realizací projektu a jeho instalace.
03 Tvorba manuálů
- odpovídající metodický manuál poskytne návod jaké učivo, jaké příklady a jaké didaktické metody a formy právě za pomoci moderních informačních technologií může volit,
- manuály budou dodány na gymnázia ve Zlínském kraji.
04 Pilotní výuka podle nových výukových materiálů, evaluace
- relevantní pedagogové ve vybraných třídách (skupinách) žáků gymnázií pilotně ověří a prověří praktickou použitelnost nově vytvořených vzorových výukových hodin ve výuce,
- definitivní podoba výukových hodin vytvořená na základě zkušeností s výukou a evaluačních dotazníků (připomínky pedagogů, žáků).