Postupující

pořadí obor okres soutěžící škola práce
1. obor 01 ZL Štěpán Trčka GJP a SOŠ Slavičín Matematické transformace na Rubikově kostkce a jejich 3D vizualizace
1. obor 02 UH Klára Ševčíková Gymnázium Uherské Hradiště Vznik vesmíru – mýty a vědecké teorie
2.lic obor 02 ZL Jakub Smutek Gymnázium Zlín – Lesní čtvrť Vliv oxidace částic na jejich magnetoreologické chování
1. obor 03 KM Karolína Salvadori Gymnázium Kroměříž Nový derivát bambus[6]uril
1. obor 04 ZL Barbora Bendová SPŠ Otrokovice Teraristika – chov gekončíka nočního
1. obor 07 KM Veronika Baťková, Monika Kučerová,Tereza Václaviková Tauferova SOŠ vet. Kroměříž Problematika množíren psů
2.lic obor 07 UH Kateřina Králová OA, VOŠ a JŠ Uherské Hradiště Topinambur plodina 21. století
1. obor 08 UH Matěj Adámek Gymnázium JAK a JŠ Uherský Brod Chráněné druhy rostlin a živočichů v katastru obce Strání
1. obor 09 UH Jan Slíva, Michal Pravdík,Patrik Šatný SŠPHZ Uherské Hradiště Okružní pila
1. obor 10 VS Michal Hajda SŠIEŘ Rožnov p. Radhoštěm Stavba zesilovače pro kytaru
1. obor 11 UH Klára Soukeníková SOŠ a Gymnázium STARÉ MĚSTO BYTOVÝ DŮM S OBČANSKOU VYBAVENOSTÍ V ULICI NA SPLÁVKU
2.lic obor 11 VS Kuba Šimurda SPŠ Stav. Valašské Meziříčí Polyfunkční budova v Uherském Hradišti
1. obor 12 KM Karolína Lundová VPŠ a SPŠ MV Holešov Jan Hus sada výukových materiálů
1. obor 13 UH Vojtěch  Půček , Helena  Kašpárková OA, VOŠ a JŠ Uherské Hradiště Management znalostí v praxi – nová cesta v podobě podniku intelektualizovaných služeb
1. obor 14 UH Karolína Slezáková Gymnázium JAK a JŠ Uherský Brod Povědomí o poruchách autistického spektra mezi studenty SŠ
1. obor 15 VS Kateřina  Příhodová Gymnázium FP Valašské Meziříčí Výstava práce a kultury a díla Masarykova ve Valašském Meziříčí roku 1935
1. obor 16 VS Vojtěch  Bill Gymnázium Rožnov p. Radhoštěm Zuberští legionáři
1. obor 17 UH Dennis Wassouf Gymnázium Uherské Hradiště Historický vývoj společností zemí Perského zálivu a jejich charakteristiky
1. obor 18 ZL Štěpán Trčka GJP a SOŠ Slavičín Užití genetických algoritmů při hledání optimálního řešení
118